sticky post

lagu yang dimainkan di blog ini adalah lagu favourite writer tika writer dalam kegembiraan dan juga kesedihan. sesiapa yang tak senang mendengarnya, sila slow/ mute kan speaker anda. terima kasih.

scroll down for new post :)

20110602

PUTERA WILLIAM BERCERAI ?! KENE TIPU LA WEYH !

ASSALAMUALAIKUM^^

Mesti korang terkezzut kan dengar putera william ni bercerai dengan kate kan?? haha. sebijik cam HB. dok percaya cerita karut tuh. padan muka kauu T_T. yang dok percaya cite karut tu pasai apa. kan dah kene tipu. biasa la kan, gosiipp. memang mudah manusia kerdil ni percaya.



gambar perkahwinan royal wedding prince william kate middleton



sebenarnya kann, menurut seorang blogger ni, dia ada terdengar kat radio HOT FM mengatakan yang Putera William ni dah berbulan madu selama 2 minggu bersama isteri tercintanya, kate. and after 2 minggu tu, Putera William akan menjalani kursus penerbangan selama berminggu minggu lamanya. so, dengan itu, kate akan ditinggalkan oleh Puteri William berminggu minggu. bukan bercerai ye.



tak mao lagi lah cakap isu isu cerai nih. tak sedap telinga mendengarnya. kan kan. tu satu doa. baik kita cakap perkara yang baik baik je. supaya rumah tangga mereka kekal bahagia ^^


p/s tak nampak ke muka kate tu punyalah bahagia. kan kan. 

terima kasih sudi baca^^

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...