sticky post

lagu yang dimainkan di blog ini adalah lagu favourite writer tika writer dalam kegembiraan dan juga kesedihan. sesiapa yang tak senang mendengarnya, sila slow/ mute kan speaker anda. terima kasih.

scroll down for new post :)

20110619

PROMOSI RAMADHAN BY ANNAS EASKEY

Assalamualaikum^^



hye all :) harap semua ceria and chill harini. bosan dok rumah, then teringat lah dengan blog ni kan. hehe. so, apa lagi mestilah tengok blog blog yang aku follow. memang tak akan tinggal punya nak baca blog best ever yang tersenarai dekat blog aku tuh. then tengok annas update ! memang suka usha blog annas sebab nak tengok gambar gambar yang annas update. boleh cuci mata. pict dia semua memanglah superb !



tak kenal annas?? tipu ! kagum dengan annas sebab beliau belajar sendiri cara cara ambil gambar yang gila cun tuh. hebakk tak hebakk. kan kan. bila la muka ini akan di shoot oleh annas :(
tak dapekk lah ko nak berangan nyahhh oiii..hehe..suatu hari nanti ! tengoklahh ! ecececececehhhh :p





ni aku jujur, aku dengan annas 1 kampus. 1 malaysia juga :') *gedik nak bagitahu. aku banyak kali jugak jumpa dengan annas nih. kalau nak tahu, tadi aku baru jumpa annas bersama 4 rakannya di kedai makan yang orang orang segamat panggil kedai basikal. tak tahu? memanglah ! kau bukan orang segamat. haha. nak je tegurrrr ! tapikan segannn. kang buatnya annas buat muka pelik kang. tak tebal pulak muka aku nanti. kekeke..tapi tahu annas takkan buat macam tuh. hehe





ok cukup ! tujuan aku buat entry ni sebab nak tolong annas promotkan promosi shoot by annas easkey sebelum ramadhan. menurut yang aku baca kat entry annas, harga rm450 plus dengan makeup by annas juga. deposit just rm150 and selebihnya, bayar lepas shoot. sangat berpatutan woh ! sebab annas tuh da tahap profesional you know ! kalau nak tahu lebih lanjut klik sini










tak pun korang boleh usha sendiri blog annas 






korang tak teringin ke di shoot and di makeup cenggini


*maaf annas, di copy atas tujuan mempromot.


mestilah nak kan ! muka gojes and hasil gambar pun superb !
jangan lepaskan peluang. tinggal lagi 10 kosong! grab peluang ni cepattttt XD !


terima kasih sudi baca :)








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...