sticky post

lagu yang dimainkan di blog ini adalah lagu favourite writer tika writer dalam kegembiraan dan juga kesedihan. sesiapa yang tak senang mendengarnya, sila slow/ mute kan speaker anda. terima kasih.

scroll down for new post :)

20140916

Tunangan

Assalamualaikum^^

Hari yang takkan dilupakan. 1/5/2014. Terima kasih Allah. Terima kasih sayang sebab memilih sy utk jadi permaisuri awak akan datang :)inshaaAllah

LOVE YOU TO THE MOON AND BACK ! ❤❤❤

20131215

Hello!

Assalamualaikum,

hye. lama gila tak update blog rasanya. tapi takpelah. bukan ade readers pon kan. haha.

em emmm emmmm. apa nak cerita ek? yeahhh imma happy girl! haihhh syukur alhamdullillah. kita bersabar, ade ganjarannya. kan? ye itu Allah janjikan untuk setiap manusia yang bersabar. hehe

ramai yang dah kahwin sekarang ni. tak kiralah dari kalangan sahabat sahabat, artis, blogger blogger famous. syukur alhamdullillah juga. dan ramai juga yang dah dapat anak. syukur syukur syukur. tahniah korangs :')

terdetik hati cemburu. tapi tu semua kan kerja tuhan. kalau kita semua bergantung 100% terhadapNya, inshaaAllah..everything going well. cuma kita sebagai manusia hanya perlu doa doa dan terus berdoa kebaikan untuk kita.

aku pon berdoa hari hari untuk diriku. tentang rezeki aku, tentang jodoh. semua aku serahkan pada Dia.

Ya Allah, jika benar dia jodohku, kau berkatilah hubungan kami Ya Allah. tetapkan hatiku untukknya dan tetapkan hatinya untukku. permudahkanlah jodoh kami, murahkan rezeki kami. Amin Ya Rabb :')

20130915

sudah cukup rasa ini?

Assalamualaikum.

syukur alhamdullillah. kita semua diberi nafas untuk meneruskan hidup.

takde tempat lain yang harus ku luahkan perasaan ini. mungkin ade, tapi mungkin kali ni tak sesuai untuk digebang. tapi betul ke perasaan aku ni? perasaan jatuh cinta sekali lagi? haishhhhh. nak aku nyahkan tapi tak mampu. soal hati memang susah nak dibawak bincang. apalagi nak tipu. memang tak boleh!

tapi sesungguhnya aku rasa bersalah. tapi Ya Tuhan, aku tak mampu nak tolak. jika perasaan dia sama seperti aku. kau berkatilah Ya Allah. kau berilah petunjuk jalan yang benar. jika dia untukku, kau dekatkanlah kami. Jika dia untukku, kau rahmatilah kami. jika dia untukku, kau permudahkan jodoh kami. aku rindu dia. kau sampaikan rinduku pada dia Ya Allah. semoga dia rasa rindu padaku sama seperti aku rindukan dia.



aku sayang dia. tapi cukupkah perasaan ini. Allah lebih tahu :)







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...