sticky post

lagu yang dimainkan di blog ini adalah lagu favourite writer tika writer dalam kegembiraan dan juga kesedihan. sesiapa yang tak senang mendengarnya, sila slow/ mute kan speaker anda. terima kasih.

scroll down for new post :)

20110530

AKU KATA TAK NAK, TAK NAK LAA !

rokok

segmen 24 hours oleh BEN ASHAARI. kalau nak tahu lebih lanjut pasal segmen ni. klik DI SINI.

segmen ini adalah sempena HARI TEMBAKAU SEDUNIA pada 31st MEI.

HB memang tak suka gilaaaaaa orang merokok. benci okay. kalau HB berdiri sebelah perokok yang sedang merokok, rasa macam ank sesak je nafas HB. tak tahulah kenapa. hidung HB tak boleh terima asap rokok tu.

harga rokok yang HB tahu kebanyakkannya RM10 sekotak. gila mahal kan. kalau hisap tak sampai 5 minit sebatang. memang betul betul bakar duit tu. kalau sehari sekotak, 2 hari RM20 la kan? beli ikan pun lepaass derrrr~ kalau penyakit jangan cakap. free free je dapat. bukan penyakit biasa biasa tau. tapi yang boleh bawak maut punyyeeee....

fikir fikir kan lah ye>.<

terima kasih kerana sudi baca^^


10 comments:

  1. tak suka perokok jugak..

    dok sedut-sedut pastu hembus apa dapat pun tak taw. haih.

    ReplyDelete
  2. muahahahaha~ same!!!!!
    cayalaaaa HB!!!!
    wiwwwwiiiii~~

    ReplyDelete
  3. muahahahaha~ same!!!!!
    cayalaaaa HB!!!!
    wiwwwwiiiii~~

    ReplyDelete
  4. dari blog abg ben...
    jom singgah blog sy...
    follow lebih baik...he3...

    JOM TERJAH SINI!!

    ReplyDelete
  5. singgah dr belog abg ben.


    jom singgah n follow belog fyna.
    http://inibelogfyna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. kan3x.. saya sokong gak.. x tau la apa yg diorg dpt.. membazir lg ad la.. rasa2Y diorg ni ikutkn sgt nafsu nk merokok tu.. so, jd ketagih..

    ReplyDelete
  7. Salam ,

    Terjah & follow dari Segmen BA

    http://themptyanty.blogspot.com/2011/05/aku-kata-tak-nak-tak-nak-laa.html

    FB: ALady NamedYanty

    Katakan TAK NAK!

    ReplyDelete
  8. merokok tak nampak cool...
    merokok tak nampak hebat...



    jom baca entri tentang percutian ke Bali...
    http://solomolo.blogspot.com/2011/05/percutian-ke-bali-part-1.html

    ReplyDelete
  9. singgah sini dan follow

    salam perkenalan

    http://bla-bla-blub-blub.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. katakan tak nak pada rokok...salam perkenalan...jemput singgah...

    http://thegoldenrosereturn.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...