sticky post

lagu yang dimainkan di blog ini adalah lagu favourite writer tika writer dalam kegembiraan dan juga kesedihan. sesiapa yang tak senang mendengarnya, sila slow/ mute kan speaker anda. terima kasih.

scroll down for new post :)

20110501

OH LAPPYKU !

yup...3 year berkhidmat...walaupun dah berkelip kelip tapi lappy tu lah yang membantu aku settlekan assignment even hantar last minute. dia jugaklah yang ada tatkala aku perasan ambil gambar sendiri. dia jugaklah menjadi halwa telingaaku bila aku inginkan hiburan. yeah yeah. semua laptop ACER ASPIRE 4715Z aku.


siape yang tak iginkan laptop baru. kan kan. tipu kalau cakap tak hingin. tapi bila dikenangkan balik jasa laptop yang dah nak dekat berusia 4 tahun ni, fuhh~memang sayang woh! ingat beli murah ke dulu?? agak mahal berbanding laptop ACER sekarang nih taw. emo pulak kau kan. huuu~


so, i swear to you sayangsss (lappy). aku tak akan tinggalkan kau. sebab kau jugaklah aku berjaya menghabiskan diploma aku. yuuhuuu~~alhamdullillah. tinggal lagi beberapa hari je. hee :) walaupun kadang kadang kau berkelip kelip. kau tiada pengganti. aku sayangg kau lah!!





macam ni lah rupa laptop aku tuh
LOVE U




~ end ~


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...