sticky post

lagu yang dimainkan di blog ini adalah lagu favourite writer tika writer dalam kegembiraan dan juga kesedihan. sesiapa yang tak senang mendengarnya, sila slow/ mute kan speaker anda. terima kasih.

scroll down for new post :)

20110505

"TOGETHER AND EVER"

TOGETHER AND EVER. macam best kan dengar ayat ni? ayat yang betul betul kene dengan pasangan yang bercinta and kawan sampai mati. bersama sama selamanya. bagaikan sebuah perjanjian. bahagia je dengar.




HB suke gila dengan ayat ni sebabnya one of my 'gila and gojes' friends suka sebut ayat ni. dia akan sebut time ajak dia teman pergi mana mana ke, ajak dia buat something ke. tapi dia pronouce word tu macam loghat mat salleh. tu yang suka tuh. kalau bahan dia dengan ayat tu, nanti dia akan melakukan tindak balas yang cute miut dengan berkata "bro, wa ada buat salah dengan lu ke? baik lu terus terang" tak pun dia akan bagi tanda yang kawan kawan terapat je yang tahu. nak tahu? ish tak boleh.








yup. saya akan together and ever bersama cik za and cik eny dalam menempuh segala benda yang mendatang. INSYAALLAH. dengan hubungan di bawah peliharaanNYA, hubungan persahabatan akan kekal berpanjangan sehingga ke anak, cucu, cicit dan seterusnya.





AMIN~~





- end -

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...