sticky post

lagu yang dimainkan di blog ini adalah lagu favourite writer tika writer dalam kegembiraan dan juga kesedihan. sesiapa yang tak senang mendengarnya, sila slow/ mute kan speaker anda. terima kasih.

scroll down for new post :)

20110508

IBU SAYA. BUKAN AWAK.

saje je entry macam tuh kan. hehe. ni nak cita. nak cita sal emak kita. bukan emak awak atau awak atau awak juga. EMAK SAYA. emak saya sangat co0l. tapi tak semua lah yang c0ol kan. kalau semua c0ol, memang mengening ngening lah lemak kita kan. kekeke.



kene marah? em..biasalah tuh. emak mana tak mara kalau anak wat salah dengan dia. dah mengandung 9bulan. bwk 3 kilo dalam perot. ingat senang ke? susah woh. cuba bayangkan beras 3kilo ikat kat perut bawak kat mana mana. amacam? tu lah pengorbanan mak kita. dari kita dalam perut lagi dia da rasa kita macam mana. ini kan dah masuk puluhan tahun. macam macam dah dia korbankan untuk kita. kalau bab bab belanja, cuba kira balek dari kita lahir. kalau kumpul, dah jadi millionaire dah dia. disebabkan kita, tak makan sehari pun bagi dia takpe, janji kita makan. fuhh~~touching awak bila ingat balik T______T





Puan Norani :)





ITULAH MAK KITA
KITA SAYANG SANGAT SANGAT
MAK KITA TAK ADA PENGGANTI AWAK
DIA LAH NYAWA KITA


terima kasih mak. sebab besarkan saya. kadang kadang saya ni degil. kadang kadang ngada ngada. tapi mak tak pernah mengeluh. malah cuba layan kita sebaik mungkin. I LOVE U.
I MISS U T_T



ingatlah bila mak kita tiada, hilanglah satu doa yang amat besar untuk kita. doa emak lah yang penentu segala galanya dalam kehidupan kita. DOA EMAK LAH YANG MUDAH DIMAKBULKAN OLEH ALLAH S.W.T. ingat! kalau emak tak bagi kita buat sesuatu, ada hikmah semua tu. tak percaya,tengoklah. jangan membantah. sekali emak tak restu, bende buruk mungkin akan berlaku pada kita.



SAYANGILAH EMAK KITA



selagi ada peluang..




"SELAMAT HARI IBU"



ikhlas dari,
HONEY BARNEY

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...