sticky post

lagu yang dimainkan di blog ini adalah lagu favourite writer tika writer dalam kegembiraan dan juga kesedihan. sesiapa yang tak senang mendengarnya, sila slow/ mute kan speaker anda. terima kasih.

scroll down for new post :)

20120227

kalau ya pun. tak perlu menghina Islam dengan tatoo. damn it!

Assalamualaikum..





"Ever since she stepped onto the mainstream music scene back in 1997, Erykah Badu has long become one of the neo-soul’s most unique visionaries. The American singer, producer and actress will be bringing her soulful ways to Kuala Lumpur this February 2012."




aku tahu kau artis. kau nak datang Malaysia buat show. tp kau tak perlu nk promote diri kau dengan menggunakan Islam. aku hangin satu badan tengok cara gambar kau ni. kau lekatkan nama Allah dekat badan kau yang separuh bogel tu. how dare u Erykah Badu! 


The Star pun satu, kau tak payah nak publishkan gambar ni dekat paper kau. tak beragak. cuba fikir Malaysia negara Islam. sakit hati orang islam tengok seolah olah agama mereka diperlekehkan. faham? aku tak kisah lah kau baca blog aku ni ke tak. tapi apa yang pasti reader yg baca blog aku ni pun turut marah.


dah, aku benci kau. aku tak kenal kau walaupun kau ni artis! cissssss!












terima kasih sudi baca and boikot dia!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...