sticky post

lagu yang dimainkan di blog ini adalah lagu favourite writer tika writer dalam kegembiraan dan juga kesedihan. sesiapa yang tak senang mendengarnya, sila slow/ mute kan speaker anda. terima kasih.

scroll down for new post :)

20120216

Big family's tentative

assalamualaikum^^

tengah cuti kan. biasalah. kebosanan melanda. otak urat paru ginjal perut semua menjerit kebosanan. haih. semua cerita kat tv aku balun tengok. semua okay. semua -_-". cerita indon yang aku mencikk tu pun aku balun tengok. kadang2 tu dok tunggu bila nak start even cerita 10 kali masuk hospital, 10 kali kena culik, 10 kali hilang. tu yang aku minat nak tengok at last. deymmmm..


masa dok asyik mengemas dapur, nampaklah something. terus ada idea nak menghapdate blog aku ni ha. aku nampak tentatif family besar aku. geli hati bila tengok balik. aku yang menyalin balik tentatif ni sebab tak nak lupa. yelakan kadang kadang otak ni tak nak bekerjasama dengan diri yang makin lama makin tua ni. heh.




ni ha tentatif tu. sekadar tulis di stick note. kau ada? hehehehe


maaf ye. jangan tiru ayat di atas. takde tatabahasa langsung. bahasa pun kurang beradab. meh aku betulkan ayat tu balik.


1/1 - iwan negeri sembilan - family ikut rombongan meminang di negeri sembilan. iwan tu is my cousin iaitu bakal pengantin :). bakal isterinya tu orang negeri sembilan.

18/2 - lily is my cousin also. adik kepada iwan. dia juga akan menikah. so ayat yang betul, majlis nikah lily berlangsung pagi pada 18/2.

23/2 -  persandingan pihak lelaki lily (kan sopan tu. haih)

oh silap! baru sat bakal pengantin btwu yg salah tarikh! haha. tq for new information :))) meh betulkan balik!

awal bulan 6 - majlis pernikahan iwan.

30/6 - majlis kahwin dua pasangan. (kalau tak silap).

4/5 - majlis pernikahan iwan.

5/5 - persandingan pihak perempuan iwan.

12/5 - majlis kahwin dua pasangan (kompang dipalu...pengantin baru..ecehcehcehcehceh! )






haaaa..kan molek ayat macam tu. ni tak, main tibai je nak tulis ikut suka ginjal kau. oh maaf ye. maaf sekali lagi. aduh tak sabar hari sabtu. macam kau pulak nak nikah. okay bye!




terima kasih sudi baca^^



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...