sticky post

lagu yang dimainkan di blog ini adalah lagu favourite writer tika writer dalam kegembiraan dan juga kesedihan. sesiapa yang tak senang mendengarnya, sila slow/ mute kan speaker anda. terima kasih.

scroll down for new post :)

20120227

Aku Cintakan Dia | entry bergambar

Assalamualaikum^^

Entry kali nak menceritakan kerajinan aku yang nak membuktikan yang aku cintakan dia. dan entry kali ni juga aku tak tepekkan muka aku semata mata. aktiviti cinta mencintai ini ditambahkan lagi pada 26.12.2012 di surau Ar Raudhah Taman Nusa Perintis 2, Gelang Patah, Nusajaya.


sebab aku cintakan Dia aku sanggup turun bergotong royang demi meraikan Dia.





jemputan yang dijangka ramai kerana penceramah yang best. periuk ni buktinya.




gotong royong bersama jemaah jemaah di surau ni.




di capture ketika bergotong royong di dapur surau. hujan rahmat kerana ingin meraikan Dia.




susunan kerusi yang rapi untuk hadirin yang dijemput.




pentas yang ringkas disediakan oleh jemaah surau khusus untuk Qari dan penceramah.





simple, kemas dan comel.





haaaa ni lah sambutan yang aku sambut semalam. sambutan Nabi Muhammad S.A.W. Nabi Allah kita. kalau igt perjuangan nabi kita, lagi lah tinggi tahap aku cinta dan sayangkan nabi kita. aku suka dengar ceramah semalam pasal solat. penceramah tu cakap masa Nabi wafat, perkara yang Nabi selalu ingatkan ialah solat. tu yang penceramah kat surau semalam tekankan pasal solat semata mata.banyak yang aku tak tahu sebenarnya tentang solat. ruginya aku. tp alhamdullilahhhh. kerana kehadiran aku, aku dapat tambahkan ilmu~




- cintailah Nabi kita -






terima kasih sudi baca^^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...