sticky post

lagu yang dimainkan di blog ini adalah lagu favourite writer tika writer dalam kegembiraan dan juga kesedihan. sesiapa yang tak senang mendengarnya, sila slow/ mute kan speaker anda. terima kasih.

scroll down for new post :)

20120225

facebook getting bored !

Assalamualaikum^^

aku nak bagitahu yang seriously aku dah bosan dengan facebook! ada tak laman yang baru nak aku sign up? kalau ada, khabar khabar kan dekat aku.

facebook jugaklah yang buat aku hangin badan~ kenapa? ahhhhh biar aku je yang tahu. deymmmmm~

nak delete akaun, sayang lagi, sebab ramai kawan yang memerlukan fb ni. kat sinilah tempat aku ketemu diorang bila berjauhan. mana handfon kau? ahhhh aku takde kredit -______-

tunggu je lahhh sampai bila jodoh aku dengan fb ni~ kalau kawan kawan aku search aku tak jumpa~ maknanya fb aku dah berkuburrrrrr...





terima kasih sudi baca^^

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...