sticky post

lagu yang dimainkan di blog ini adalah lagu favourite writer tika writer dalam kegembiraan dan juga kesedihan. sesiapa yang tak senang mendengarnya, sila slow/ mute kan speaker anda. terima kasih.

scroll down for new post :)

20101114

:: PERUBAHAN CINTA PEREMPUAN ::

hye!!entry baru..tertarik tak dengan entry baru tuh?? what?? tak tertarik?? okey...siapa la saya untuk menarik kamu...T_T...okey.. hari ini, jam ini,saat ini..saya ingin bercerita tentang lelaki dan serba sikit perasaan perempuan kerana saya seorang perempuan..teehee ;)..

macam ni..seorang perempuan bila sudah dimiliki atau hatinya telah dimiliki, dia akan cinta dengan setulus hatinya dan bila berpisah, susah baginya untuk melupakan kenangan-kenangan yang telah dilalui bersama walaupun moment tu anda rasa tak perlu diingati..paham tak??contohnya macam makan coklat bersama teman lelakinya.

perempuan biasanya akan terasa dengan teman lelakinya apabila teman lelakinya berubah.perempuan akan rasa kelainan pada pasangan walaupun sedikit.contohnya, baru-baru menjalinkan hubungan, setiap pagi teman lelaki akan ucapkan selamat pagi dan sebelum tidur,pasangannya akan mengucapkan selamat malam.tetapi apabila hubungan sudah terjalin lama,mulalah lelaki lupa nak bagi ucapan pagi dan malam kepada teman wanitanya.ingat ya lelaki,perempuan sangat benci terhadap perubahan yang macam tu.jangan salahkan perempuan jika mereka tinggalkan anda walaupun alasan yang anda rasa tidak logik,tetapi itulah yang menyebabkan perasaan wanita berubah terhadap anda.

seterusnya,perempuan akan berubah hati jika pasangannya sering melupakannya dengan melakukan kerja-kerja. seringkali busy memanjang. sebelum ni,sentiasa message,tiba-tiba jarang message. perempuan akan cuba paham dengan situasi camtuh,tetapi, jika hari-hari, perempuan akan rasa,dirinya kurang disayangi..jadi,jangan salahkan perempuan juga apabila mereka marah-marah anda kerana mereka ingin anda sedar dan ingin kasih sayang itu dikembalikan
semula.

sekiranya wanita sudah mencintai seorang lelaki,lelaki itu akan sentiasa berada di dalam hatinya dan kotak fikirannya walaupun dia sedang keluar bersama orang lain.inilah wanita..mereka sangat Menghargai teman lelakinya.

ya, perempuan susah untuk melepaskan cintanya, tetapi perasaan perempuan juga akan berubah apabila teman elakinya berubah terhadap dirinya, tidak melayannya seperti dahulu time mula-mula percintaan, tidak risau akan perasaannya.jika ini berterusan,BEWARE wahai teman lelaki!!kasih sayang perempuan sudah pastinya akan berkurang terhadap kamu.lebih-lebih lagi jika dia sedang rasa sedih dengan apa yang kamu lakukan, tiba-tiba lelaki lain muncul, bahaya!!hatinya akan berubah pada lelaki baru yang muncul dalam dunianya menggantikan kesunyiannya.

**perasaan perempuan akan mula berubah apabila teman lelakinya tidak seperti teman lelaki yang dia kenal dahulu...


DARI HATI KE HATI,
HONEYBARNEY




4 comments:

  1. hye,nk tnye..
    cm hbgn sye ngn gf sye,thun lps kyteowg epy jek,sye pown sng hti ngn dye..dye phm,jge aty,psaan sye..
    msok jek thun 2011 ny sume nye da zde cm dlu..dye da brubh sgt dri dlu..dlu kyteowg janji mcm2 towk jge aty msing2 n hubungan..
    skr dye da xnk janji2 agy ngn sye..dye abai kn sye,tawu la nk spm,,mse sye spm pown sye xde abaikn dye sikit pown,sye ttp mcg dye..tpi dye nk bljr pown xley mcg cm dlu..kyteowg gaduh,dye cntct ex dye blek..dye lyn laky..dlu sye ade ngn dye ,dye xpna wt cmny..alsn dye xnk jani agy tkot dose,xley pgg janji,tpi dlu ley..sye x phm n pe yg prlu sye wt ??? =(

    ReplyDelete
  2. kaka , LIKE2 . sgtt betol . haha :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...