sticky post

lagu yang dimainkan di blog ini adalah lagu favourite writer tika writer dalam kegembiraan dan juga kesedihan. sesiapa yang tak senang mendengarnya, sila slow/ mute kan speaker anda. terima kasih.

scroll down for new post :)

20101111

:: KEINGINAN KUH!! ::

Semua kaum hawa inginkan kecantikan...dari dalam mahupun dari luar...so,mulalah..perlu perbaiki mana-mana yang patut...beli produk tu la...product ni la...macam-macam...ketidakpuasan hati akan timbul bila ada sahaja yang kita tak puas hati tentang diri...biasala...perempuan...mesti nak cantik punya..lagi-lagi seorang dara yang belum disunting sepenuhnya oleh mana-mana jejaka...teehee...okey...saya tak tipu yang saya pun ada keinginan nak menjadi seorang yang cantik, anggun, bergaya..betul..saya tak tipu(ada ke orang cakap kau tipu)...T_T...hee..okey..saya sangat-sangat teringin nak jadi wanita-wanita anggun macam kat bawah ni...nak tengok tak wanita mana yang menjadi pilihan saya untuk cantik??teruskan membaca lagi...eh, tak de dah nk tulis...tengok sahaja ya...heheh;D



cantiknyaa kamu wahai wardina...
bolehkah saya jadi seperti kamu??
okey..saya akan cuba....



Datin Norjuma...;D
cantik juga....
sangat teringin menjadi sepertinya...
petah bercakap...


heliza...
bila la saya akan memiliki potongan badan seperti kamu...
(kuatkan hati kau untuk diet nadia)
okey...saya akan cuba juga...

itulah antara keinginan saya..sama tak dengan entry tuh?samakan...teehee...okey bebeh...saya akan cuba jadi kalian di atas...tapi apa-apa pun saya bersyukur dengan apa yang saya miliki sekarang...ALLAH menjadikan manusia sebaik-baik kejadian...ingat tu kawan-kawan...;)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...