sticky post

lagu yang dimainkan di blog ini adalah lagu favourite writer tika writer dalam kegembiraan dan juga kesedihan. sesiapa yang tak senang mendengarnya, sila slow/ mute kan speaker anda. terima kasih.

scroll down for new post :)

20101109

::RESAH,TAKUT::

ke hulur...ke hilir...tak tenang...duduk tak selesa...orang cakap aku xsedar...hmmm...tak tenang memikirkan paper-paper yang aku da duduki baru-baru ni...YA ALLAH...tenangkanlah hati aku...kuatkanlah aku..jauhkanlah dari apa-apa yang tidak diingini....ni adalah sem terakhirku untuk diploma...aku sangat-sangat resah YA ALLAH....Aku ingin bersama-sama kawanku mengecapi kejayaan..kejayaan yang kami idam-idamkan dari awal pengenalan kami...lembutkanlah hati pemeriksa yang menanda kertas aku YA ALLAH...kepada kekasihku,rakan-rakanku,doakan kejayaan bersama k...aku nak berjaya sama-sama dengan korang...semoga TUHAN dengar isi hatiku yang mahukan pertolongan dari-NYA...AMIINN~~~~

2 comments:

  1. abang akan doakan kejayaan kita bersama sayang...
    igtlah..
    ALLAH sentiasa aade dgn kte...
    drive to achieve....
    confident kan diri...

    ReplyDelete
  2. ok...thanxs abang...selain family n kawan2...abang jgkla,pendorong tekuat sayang...<3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...