sticky post

lagu yang dimainkan di blog ini adalah lagu favourite writer tika writer dalam kegembiraan dan juga kesedihan. sesiapa yang tak senang mendengarnya, sila slow/ mute kan speaker anda. terima kasih.

scroll down for new post :)

20101113

:: HONEY & BARNEY ::


HONEYBARNEY.....i luv this name so much...i don't know why...and actually,i don't know how i get this name..terlupa barangkali...teehee...for me,nama ni sungguh comell(kalau x pada korg,terpulang...T_T)...barney diilhamkan dari cartoon barney & friends(tahu kan??tipu tak tahu)....masa zaman kebudakkan,i love watching barney...kerana kebuncitannya sungguh comell and very cute bila tiba-tiba barney boleh besar time friends dia datang and kembali mengecil bila friends dia balek...pelik gila mase tuh and i harap i akan jumpa barney yang macam tuh (tapi,da tua camnih,stil tak jumpe barney yang camtuh T_T)...tapi, bila da besa camnih,fikir balik,tipu je tuh...tak payah tunggu besar..memang tak akan besar....bhahahah!!!and lagi satu i nak inform, i love and love and love bangetbarney & friends songs...sangat-sangat bermakna liriknya...untuk kekasih,sahabat dan pada sesiapa yang kalian mahu...hee....and this is lyrics of barney songs presented to you...heee ;D



I love you
You love me
We're a happy family
With a great big hug
And a kiss from me to you
Won't you say you love me too?

I love you
You love me
We're best friends
Like friends should be
With a great big hug
And a kiss from me to you
Won't you say you love me too?






this is barney look a like....
thanxs to my sweet heart coz blikan untuk i sebab my sweetheart tahu yang i suke sangat dengan ini cartoon <3





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...