sticky post

lagu yang dimainkan di blog ini adalah lagu favourite writer tika writer dalam kegembiraan dan juga kesedihan. sesiapa yang tak senang mendengarnya, sila slow/ mute kan speaker anda. terima kasih.

scroll down for new post :)

20120427

Terima Kasih !

Assalamualaikum awak..


ni sahaja saya mampu cakap,



terima kasih sebab pernah singgah di hati saya.
terima kasih sebab pernah bahagiakan saya.
terima kasih sebab pernah jadi kawan saya ketika dalam susah dan senang.
terima kasih sebab banyak tolong saya.
terima kasih sebab mengambil keputusan yang terbaik.
terima kasih sebab ni semua kesedaran saya kembali.
terima kasih sebab sudi berkawan dengan saya lagi.
terima kasih sebab wish saya.
terima kasih sebab doakan saya berjaya dunia akhirat.
terima kasih sebab ingat lagi email kita.
terima kasih sebab pernah ber'ym' dengan saya.
terima kasih sebab masih lagi bermesej dgn saya dgn alasan teringatkan saya.
terima kasih sebab masih baca blog saya.


Terima kasih awak...terima kasih! :))



saya sentiasa ingat orang yang pernah singgah dalam hidup saya! orang yang banyak membawa kebaikan kepada saya!



saya bangga dengan keputusan hidup awak sebenarnya~


ni lagu khas untuk awak ;)



lagu ni saya bagi sebab saya nak awak jadi mcm ni untuk orang yang sesuai dengan awak. dan juga lagu feveret saya.


ada lagi satu...dengar tau..




dengar intro dia, 


"lagu ini bertemakan tentang pertemuan dan perpisahan..setiap pertemuan itu pasti ada perpisahan. dan sebenarnya yang kita cari adalah keredhaan Allah S.W.T"

itulah yang terjadi antara kita. semua ada hikmah. mungkin bersahabat lagi mengekalkan hubungan sesama kita. alhamdullillah. bersyukur padaMu Ya Allah....





terima kasih sudi baca^^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...