sticky post

lagu yang dimainkan di blog ini adalah lagu favourite writer tika writer dalam kegembiraan dan juga kesedihan. sesiapa yang tak senang mendengarnya, sila slow/ mute kan speaker anda. terima kasih.

scroll down for new post :)

20120424

Pengalaman baru dalam hidup

Assalamualaikum.

Satu lagi nyawa telah diambil olehNya. Nenek saudaraku. Moga Allah mencucuri rahmat keatasnya. :(

Syukur sangat sangat ke hadrat Ilahi juga kerana mengurniakan aku pengalaman baru. mungkin ini bukan pengalaman pertama untuk korang. tapi ini serius pengalaman baru untuk aku.






mak : jom teman mak mandikan jenazah nenek


aku : eerrrrr


mak : jom! kesian nenek.


aku : *gulp


mak : selawat banyak banyak


aku : *menuruti tanpa bantahan.





*gulp* bukan bermakna aku taknak. tapi aku sedikit takut dengan pengalaman ni. memandikan jenazah. bila aku fikir balik, bila lagi aku nk belajar cara mandikan jenazah kalau bukan sekarang. peluang dah ada depan mata. esok lusa kita juga yang menghadapi situasi tu. betul tak?

dengan kekuatan dari diri aku sendiri. Alhamdullilah :) semuanya selesai dengan mudahnya. selawat dan Al-fatihah bermain di bibirku tatkala sedang memandikan jenazah.

lepas ni kalau pergi rumah uncle, mesti teringat nenek. rindu! 

AL-FATIHAH~






terima kasih sudi baca^^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...