sticky post

lagu yang dimainkan di blog ini adalah lagu favourite writer tika writer dalam kegembiraan dan juga kesedihan. sesiapa yang tak senang mendengarnya, sila slow/ mute kan speaker anda. terima kasih.

scroll down for new post :)

20120313

tangan di hulur, ada yang menyambut. terima kasih sahabat.

Assalamualaikum...

sedang mencari bahan untuk menyiapkan asignment. dapat pula tajuk yang agak mencabar. piagam madinah dan hubungan etnik. mencabar ke? hehe..apa kaitan? aku kaitkan dengan gagasan 1 Malaysia. boleh? logik? ahhh..tunggu je lah. minggu depan aku presentlah kat kelas. buat buat confident! tu yang penting~ kihkihkih            

tengah tengah mancari bahan sempat aku bersosial untuk menghilangkan stress mencari info yang berkaitan dengan tajuk. then aku terus la mencari sahabat yang agak sering lah aku berchat dgn dia. baru baru ni je kerap. tak silap, 2 tahun aku hilang contact dengan dia. dan sekarang ketemu balik. nasib dia ingat~ hehe

kalau dia baca~ hye! hehe..hari ini, tengah hari ni beserta dengan perut yang berkeroncong dia bagi lagi nasihat. memang dia tak jemu bg nasihat. yela, aku pun kadang kadang mcm budak budak. selalu fikir benda benda yang boleh jatuhkan diri aku sendiri. haih~ fikiran tak sama dengan umur. kelemahan aku. demmm~

antara kata kata yang buat aku tersengih sengih kambing sorang sorang depan pc...

Sahabat : Apa yg I ckp dar pengalaman I..
Apa2 pun.. U kena ingat u bole hidup tanpa nya..
Falsafah org bercita x bole hidup la itu ini la.. Semua tu karut la u..
Semasa bercinta je u..
Lepas tu xda dah

aku : ....................................

Sahabat : Xpe

‎ U muda lagi
 Now..
‎ Tugas u
Abis kan study u..
Lepas tu baru u pk semua ni

Aku : ................................

Sahabat : Bkn x matang

U terlalu ikut kan hati u..
Itu je

Bkn apa yg kita nak tu dpt..
Sabar n ingat apa hala tuju u

Apa peranan u kat parent u..
Bf2 ni hanya sampingan
Jadi biar kan cinta tu menguasai u now
U yg control cinta bkn cinta control u
Baru btl cara nya

Aku : .......................

Sahabat : Kan

Simple je..
U muda..
Nikmati la hidup itu
Jgn serabut kan kepala u.
Now..
Apa yg penting..
Tunjuk kan u bole berjaya

Aku : ................................

Sahabat : Bagus.

Tanpa laki u bole hidup n berjaya
Tunjuk kan itu..
Tapi jgn xda nafsu kat laki plak ye
Hehe
Tunjuk kan diri u hebat..
Jaga penampilan u..
Bergaya + pandai + confident


oh sweet kan ayat ayat dia. kalau korang down macam aku kan, p jumpa dia. eh2 tak boleh. dia sahabat aku. nanti kalau korang amek, aku cane? hehehehheheheheh gurau dalam serius sebenarnya. kehkehkeh

entry ini khas untuk dia tanda terima kasih ^_^


p/s utk dia : nasib u takde sebelah i, kalau tak i dah belanja u magnum sebijik! feveret i tau! heheheh

*dialog writter bersama sahabatnya tidak ditunjukkan demi mengelakkan pipi writter menjadi merah *blushing* hehehehehheh




terima kasih sudi baca ^^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...