sticky post

lagu yang dimainkan di blog ini adalah lagu favourite writer tika writer dalam kegembiraan dan juga kesedihan. sesiapa yang tak senang mendengarnya, sila slow/ mute kan speaker anda. terima kasih.

scroll down for new post :)

20120328

jangan bagi harapan kalau diri tak mampu memberi.

Assalamualaikum^^

hye..lama dah kiranya aku tak update.


ni aku nak celoteh sat pasal tajuk entry tu. sebabnya aku geram. geram sebab apa taw. sebab harapan tak boleh dibuat main main. sekali kau dah bagi harapan kat orang, habislah kau. kau memang susah nak lari.lari dari mana? lari dari hati mereka yang kau dah bagi harapan tu.

kau tak kesian ke once kau dah bagi harapan kat orang, lepastu kau nak tinggalkan macam tu je. bukan aku nak salahkan kau yang bagi harapan, tapi orang yang dah berharap tu, dia tak boleh nak stopkan perasaan dia sebab perasaan tu datang secara tiba tiba. faham tak?


berjaga jagalah and tolong jangan bagi harapan dekat orang. haaaaa..aku dah siap mintak tolong ni...so perhatikan layanan pada orang di sekeliling anda. layanan tu perlu tapi bukan dengan layanan yang memberi harapan.



terima kasih sudi baca^^

3 comments:

  1. selalunya, orang yang bagi harapan ni, takut bila diri dia dilupakan or dengan kata lain, hilang peminatnya.huhuhuhuhu..

    ReplyDelete
  2. eheeeeeeeemmmmm..spe nie yg ko mksd kan??

    ReplyDelete
  3. eheeeeeeeeemmmmmmmmmmmmmm...spe yg ko mksd kan nadia???

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...