sticky post

lagu yang dimainkan di blog ini adalah lagu favourite writer tika writer dalam kegembiraan dan juga kesedihan. sesiapa yang tak senang mendengarnya, sila slow/ mute kan speaker anda. terima kasih.

scroll down for new post :)

20120301

Sharing.

Assalamualaikum ^^

aku nak share something sebab aku pun insan yang daif. tak semua aku tahu lagi.

tadi kawan aku ada share something dekat muka buku. and bawah sekali ada tetulis 'IF U CARE, DONT FORGET TO SHARE'. so aku rasa aku care, aku share la kan? pulakkkk...

11 orang yang mendapat doa malaikat


1. Orang yang tidur dalam keadaan bersuci.


2. Orang yang sedang duduk menunggu waktu solat.


3. Orang yang berada di saf depan solat berjemaah.


4. Orang yang menyambung saf pada solat berjemaah (tidak membiarkan kekosongan di dalam saf).


5, Kalangan malaikat mengucapkan ‘amin’ ketika seorang imam selesai membaca al-Fatihah.


6. Orang yang duduk di tempat solatnya selepas melakukan solat.


7. Orang yang melakukan solat Subuh dan Asar secara berjemaah.


8. Orang yang mendoakan saudaranya tanpa pengetahuan orang yang didoakan.


9. Orang yang membelanjakan harta (infak).


10. Orang yang sedang makan sahur.


11. Orang yang sedang menjenguk (melawat) orang sakit.



kalau awak awak semua care, awak awak share lah. tak kira dalam apa cara sekalipun. nak share melalui perbualan pun okay.  janji share kan. mana tahu ada orang ikut. InsyaAllah pahala jugak yang dapat kan :)))



terima kasih sudi baca ^^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...