sticky post

lagu yang dimainkan di blog ini adalah lagu favourite writer tika writer dalam kegembiraan dan juga kesedihan. sesiapa yang tak senang mendengarnya, sila slow/ mute kan speaker anda. terima kasih.

scroll down for new post :)

20120825

Pesanan dari Ustaz Azhar Idrus dan saya.


ada logiknya juga. jaga jaga ye lelaki di luar sana. pesanan yang memberi makna. :')

p/s awak..saya masih kawan awak walaupun awak pergi untuk kali kedua..jangan bersendiri kerana saya masih ada di sisi. sambutlah tangan saya yang masih hulur untuk awak sahut kerana saya adalah sahabat :') memang dari dulu kan saya tak suka awak menyendiri. sekurang kurangnya awak ada seorang kawan untuk awak bercerita. saya tak harapkan saya. mungkin juga orang lain. saya harap awak tak lupakan saya sekalipun awak nak menjauhkan diri dari saya. saya memang tak boleh berhubung dengan awak sebab saya tak tahu nak berhubung dengan awak macam mana. tapi saya tahu awak akan baca blog saya. sebab dari blog sediki sebanyak awak dapat tahu aktiviti saya dan apa yang saya rasa. sebab blog adalah luahan hati saya. blog juga sahabat saya. kalau awak baca ni, saya nak awak tahu saya masih kawan awak. cuma terkadang saya terkenang membuat saya bercakap sebelum berfikir. jaga diri awak. carilah saya bila awak perlukan saya. SELAMAT HARI RAYA. MAAF ZAHIR BATIN dari saya kalau buat awak tersinggung. kerana yang baik datang dari Allah dan yang buruk datang dari diri saya sendiri. 


terima kasih sudi baca :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...