sticky post

lagu yang dimainkan di blog ini adalah lagu favourite writer tika writer dalam kegembiraan dan juga kesedihan. sesiapa yang tak senang mendengarnya, sila slow/ mute kan speaker anda. terima kasih.

scroll down for new post :)

20121212

12/12/12. Rain. R&R.

Assalamualaikum^^

harini 12/12/12 kan? kan kan? how sweet tarikh ni kan..nak kata nikah, rasanya takde orang buat sbb hari bekerja. so mestilah tertumpu pada bayi yang dilahirkan harini. alololololo. bestnya kalau aku melahirkan baby tarikh secantik ini. hoi hoi hoi! *berangan*

harini sumpah aku busy gila. seriously. dengan invoicenya berlambak. heran jap. bila aku takde keje, tak ade lah invoice nak datang berlambak macam tu. bila boss bagi keje tadi, kemain ramai orang hantar invoice kat atas tray aku. hurrrrrr..busy makssss tau. berpeluh peluh tangan nak siapkan. sabar je lah jah oi.

ha tadi dok busy tengok pc pastu tengok kertas dengan nombor nombor yang kecik kecik kecik tu. damn gila. boleh buta aku. tengah tengah khusyuk dok check payment vendor, masuk pulak email.

"makan luar jom"

aku yang tengah stress tu terus reply cecepat reply.

"ikut jeeeee..kalau ada orang nak bawak" *ceh ayat kesian*

yang di cc kan pun reply jugak.

"R&R jom! nasi ayam..nasi ayam sambal ke nasi ayam pedas" *menu popular kat R&R tu.*

aku pun dengan lahapnya.

"dua dua! lapar nihhhh! haha" *end*

tepat jam 1, kami pon keluar office. hoyehhh lapar gila masa tu. sebab banyak keje dalam office tu, bila keluar, dapatlah release tension sikit kononya. kalau tak keluar, lepak je la kat cafe bawah tu mengadap muka muka yang sama. ngahngahngah


sampai je R&R tu, tetiba tekak nak makan lain. ceit! mee rebus jadi pilihan. nasib sedap! kalau tak mau aku keciwa dengan keputusan drastik perut aku =___='

lepas makan tu, macam biasalah dok borak borak dengan mereka alkisah office tu. sekarang, benda yang baik buruk semua aku tahu. tapi tak lah semua sebab baru 2 bulan je dengan dorg kan. mestilah tak habis cerita lagi. tetiba, hoihhhhhhh! hujan turun lebat hoi. jum balik, harini "boss i ade okehhhh" dorang tahu sangat perangai boss aku tu. so dorang gelakkan. foineeee. tak guna. berlari lari anak la ke kereta mengharungi hujan. basah!

aku terus p berlari ke kereta. sumbat diri aku dalam kereta tu. aircond kereta pulak rosak. huishh mmg kabur cermin. tak boleh bkk tingkap sebab huja. heater kereta pon lambat panas. memang masing masing bertungkus lumus tolong mengelap cermin sebab taknak bagi kabur. aku yang dok belakang pon dengan tiba tiba pergi lap cermin tepi tu. sengal. hahaha. masa dorang tengah kabut kat depan tu. memang sempat lah jari jemari aku keluarkan handphone than snap gambar kabut mereka tu. kihkihkihkih..


inilah mereka yang aku dok cerita tadi tu. kabut dengan hujan lebat! haha

kene pulak dengan tarik 12/12/12..so sweet balik office dengan basah basah..gituwwww



terima kasih sudi baca ^^





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...