sticky post

lagu yang dimainkan di blog ini adalah lagu favourite writer tika writer dalam kegembiraan dan juga kesedihan. sesiapa yang tak senang mendengarnya, sila slow/ mute kan speaker anda. terima kasih.

scroll down for new post :)

20121230

Alhamdullillah

Assalamualaikum..

habis sudah beban yang lama diletakkan di atas kepala..tinggal sedikit sahaja full report! after that, im gonna be like bird! terbang bebas tanpa sedikit pon bebanan..lepastu boleh lah rehat sekejap! dan mencari kerja..ye, mencari kerja! untuk kahwin! yeayyy kahwin! *joke* cari yg halal, beli asset, enjoy with kawan kawan..last baru fikir kahwin! kumpul harta mana yang boleh. bagi mak abah makan dengan hasil titik peluh kita. bantu adik adik macam mana mak dengan abah buat. tu hajat besar aku after belajar nih. semoga tuhan membuka pintu rezeki utk aku dan menetapkan jodoh yang terbaik untukku. aminn...




saya tak puas lagi enjoy dengan mereka di bawah!




muka selepas VIVA..ni lah group VIVA aku di bawah 1 advisor..nampak tak kereleasan tension di situ? yeayyyyy!
thank you so much miss! banyak sgt membantu. dari kami zero sampai boleh paham segala galanya.
atas dari kiri : nabil, daniel, irwan(bacak)
bawah dari kiri : nini, nadia(saya), miss nadia nurul najwa(advisor), leyha, syuhada, nia.




mereka kebahagiaan saya, kini dan selamanya.... walaupun pernah bergaduh,sakit hati sesama sendiri. itulah kawan! give and take itu wajib. semua ada kekurangan. love u all damn much! im gonna miss u all :')


ini sahaja dulu. ada lagi yang nak di update pasal mereka. banyak! sebab tengah mengedit full report, masa menjadi halangan setakat ini.




see ya for the next update!


terima kasih sudi baca ^^



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...