sticky post

lagu yang dimainkan di blog ini adalah lagu favourite writer tika writer dalam kegembiraan dan juga kesedihan. sesiapa yang tak senang mendengarnya, sila slow/ mute kan speaker anda. terima kasih.

scroll down for new post :)

20110701

GANDINGAN PERTAMA LISA SURIHANI DAN SHAHEIZY SAM DALAM FILEM 'SEKALI LAGI'

assalamualaikum^^



huish ! comel betul kome2 nih :)


Filem berjudul Sekali Lagi… adalah filem Metrowealth (MIG) yang ke-48 memberi ruang kepada pengarah baru, Hashim Rejab untuk mengarah filem tersebut.


Filem romantik tersebut buat pertama kalinya menggandingkan pelakon popular, Lisa Surihani dan Shaheizy Sam. Turut memantapkan filem ini menerusi kemunculan pelakon cilik, Mia Sara Nasuha yang popular menerusi drama Adamaya dan Epilog Syurga Cinta.



Selain itu, pelengkap kepada filem ini adalah kehadiran pelakon berbakat dan senior seperti Kartina Aziz, Bront Palarae dan Bob Lokman.


*whoaaaa.. gilalah ayat T________T



Sinopsis SEKALI LAGI


Arman (Shaheizy Sam) merupakan seorang pesakit yang percaya dirinya menghidapi penyakit autisme. Dia dijaga oleh ibu (Kartina Aziz) dan ayah saudaranya (Alex Yanz) selepas pembedahan. Dia dijodohkan dengan (Shasha Zurazie) atas pilihan ibunya. Satu hari, Arman diperas ugut dan kehadiran Amy (Mia Sara Nasuha) menyelamatkan Arman. Sejak hari itu, mereka berkawan baik sehinggalah hal persahabatan mereka diketahui ibu Amy, Shiela (Lisa Surihani). Shiela berang dan melarang Amy berjumpa Arman. Mengapakah Shiela berbuat begitu? Segalanya terjawab dalam filem romantik indah ini.




Trailer SEKALI LAGI








*macam nak pergi tengok je. jom !





2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...