sticky post

lagu yang dimainkan di blog ini adalah lagu favourite writer tika writer dalam kegembiraan dan juga kesedihan. sesiapa yang tak senang mendengarnya, sila slow/ mute kan speaker anda. terima kasih.

scroll down for new post :)

20101222

:: TEMPAT YANG SAMA ::

hye bloggieeee and hye blogger di luar sane (walaupun takde yang bace belog saya T_T)ngeee~~~lihat picture diatas!!saya dah dapat tawaran sambung degree (woh!!bangga!!)heyp!!biase bangge camtuh eh..tak perlu,tak perlu *geleng geleng kepala*..
ape ape pon saya bertanggugjawab untuk berterima kasih kepada mereka yang membantu saya capai ke tahap camnih...

  1. bersyukur pada ALLAH S.W.T kerana mendengar doa saya tiap tiap hari dan memakbulkan doa insan yang kerdil seperti hambanya ini T_T
  2. thanxs to my abah and emak serta my siblings sebab mendoakan anaknya ini yang kadang kadang tidak mendengar kata kata darinya.sayang sgt sgt mereka.
  3. terima kasih to boyfriend saya...aman zasari yang sentiasa memberi semangat nasihat2 yang bernas untuk saya..dan mengajar saya subjek2 membaca bcoz subjek membacanye terbaik dari saya..ngeee~
  4. the last but not lease,kawan kawan saya...saya sangat sangat perlu bantuan mereka..LOVE :) thanxs!!!
ALHAMDULLILLAH....SEGAMAT masih memerlukan student seperti saya..I LOVIN IT >,<




*lame dah dapat,aku baru nak post.so bad nadia..eh!do i care???haha...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...