sticky post

lagu yang dimainkan di blog ini adalah lagu favourite writer tika writer dalam kegembiraan dan juga kesedihan. sesiapa yang tak senang mendengarnya, sila slow/ mute kan speaker anda. terima kasih.

scroll down for new post :)

20101209

:: KASIHAN BELOG ::

KESIAN BELOG lame ditinggalkan..lagi sebok kerjaan dong!!..penat dengan kerja..eley,part time je kott T_T..part time pon..kerja umah full time taw..hoh

bekerja as staff customer care di tempat kerja yang baru menjadikan aku sangat sangat nerd..agaknya kalau membe membe aku or boypren aku tgk,mesti aku kena gelak..jangan sesekai wat aku camtu okay!!maluu..sejak aku kerja macam macam ragam customer aku jumpa..yang macam tu la...yang macam ni la..nasib kau customer,kalau tak,takde maknenye aku nak melayan kau dengan senyuman aku yang palsu tuh!! heh..

memandangkan baru beberapa hari aku bekerja,takde pape da yang aq nak bebel lagi..tapi ape yang penting,kalau korang pegi jusco,nak apply membe kad ke, nak redeem point korang ke, nak free gift ke, nak wrapping hadiah ke, meh datang kat aku, dialu alukan sebab tu lah keje aku hari hari.. penat woh! tak menang tgn aku nak layan korang..haha..




JUSCO!!! yeeaaaahhhh ;D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...