sticky post

lagu yang dimainkan di blog ini adalah lagu favourite writer tika writer dalam kegembiraan dan juga kesedihan. sesiapa yang tak senang mendengarnya, sila slow/ mute kan speaker anda. terima kasih.

scroll down for new post :)

20131215

Hello!

Assalamualaikum,

hye. lama gila tak update blog rasanya. tapi takpelah. bukan ade readers pon kan. haha.

em emmm emmmm. apa nak cerita ek? yeahhh imma happy girl! haihhh syukur alhamdullillah. kita bersabar, ade ganjarannya. kan? ye itu Allah janjikan untuk setiap manusia yang bersabar. hehe

ramai yang dah kahwin sekarang ni. tak kiralah dari kalangan sahabat sahabat, artis, blogger blogger famous. syukur alhamdullillah juga. dan ramai juga yang dah dapat anak. syukur syukur syukur. tahniah korangs :')

terdetik hati cemburu. tapi tu semua kan kerja tuhan. kalau kita semua bergantung 100% terhadapNya, inshaaAllah..everything going well. cuma kita sebagai manusia hanya perlu doa doa dan terus berdoa kebaikan untuk kita.

aku pon berdoa hari hari untuk diriku. tentang rezeki aku, tentang jodoh. semua aku serahkan pada Dia.

Ya Allah, jika benar dia jodohku, kau berkatilah hubungan kami Ya Allah. tetapkan hatiku untukknya dan tetapkan hatinya untukku. permudahkanlah jodoh kami, murahkan rezeki kami. Amin Ya Rabb :')

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...