sticky post

lagu yang dimainkan di blog ini adalah lagu favourite writer tika writer dalam kegembiraan dan juga kesedihan. sesiapa yang tak senang mendengarnya, sila slow/ mute kan speaker anda. terima kasih.

scroll down for new post :)

20130419

Berganjak ke Satu Tahap.

Assalamualaikum^^

weehooooooo! kini aku dah berganjak ke satu tahap yang lain. up sikit! tahap yang boleh dikatakan mencabar. mencabar ke? hewhew. senang cakap ginilah. aku dah kerja. dah masok pon industri sebenar. dah kene cari duit sendiri utk kumpul harta sendiri. dah takde dah nak mintak lagi duit mak abah utk makan. sekaranglah masa yg paling terbaik nak bg mereka sesuap nasi pula sebagaimana mereka dah menyuap aku dr aku lahir sampai sekarang. mak abah tak pernah merungut. tak pernah! so sekarang tiba masa aku mengenal jerih perih mereka mencari duit utk aku. sedih bila igt :'(




itulah nama company yang aku berkhidmat sekarang. one of the oil and gas company yang terdapat kat Malaysia. gaji yang ditawarkan pon alhamdullillah syukur. doakanlah aku dapat memiliki neo ye. aminnn ;)

dulu aku nak sangat further degree in human resource. tapi tak dapat. apa yang dapat finance. aku teruskan juga. dan kita tahu Allah perancang yg terbaik. mungkin aku takde rezeki masa tu. dan sekarang kerja aku more pada human resource. dan yang penting aku suka dan bahagia dengan kerja sekarang. alhamdullillah. 


Alhamdullillah. rezeki yang dicurahkan kepadaku sangat tidak terduga. sampai hati sebak menerimanya. thank you Allah. terima kasih Allah. aku akan jalankan tanggungjawab aku dengan sebaik mungkin sebagai hambamu. janganlah sesekali kau lalaikan aku Ya Allah dalam melaksanakan kerja.

tadi OT..esok OT..demi NEO..ahakssssss


adios!

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...