sticky post

lagu yang dimainkan di blog ini adalah lagu favourite writer tika writer dalam kegembiraan dan juga kesedihan. sesiapa yang tak senang mendengarnya, sila slow/ mute kan speaker anda. terima kasih.

scroll down for new post :)

20120702

Maafkan saya. itu sahaja yang mampu.

Assalamualaikum :)

Sahabat,

Maafkan saya jika keterlanjuran saya membuatkan awak berkecil hati. sungguh itu bukan niat saya. SUNGGUH. mungkin saya tak fikir sebelum melakukannya. saya dah anggap awak sahabat baik saya. sebab saya tak pernah bercerita apa apa keburukan/kebaikan awak dekat siapa siapa. pada saya sahabat baik bukanlah untuk diceritakan pada sesiapa.malah saya merahsiakan tentang keabraban kita pada sesiapa. sebab saya tahu kalau orang lain tahu, persahabatan ini takkan mungkin sejauh ini. saya tahu mulut awak cakap tak marah. tapi hati awak? takde seorang manusia pon yang betul batul dapat baca hati manusia lain. hati adalah kurniaan Allah yang sukar untuk difahami. hanya diri sendiri je tahu hati masing masing. jangan biarkan kemarahan/keegoan mengusai segala galanya. sebab itu adalah syaitan. kalau betul persahabatan ini dirahmati Allah, InsyaAllah ianya akan berterusan walaupun kita tidak bersemuka lagi. kalau takde keredhaan dari Ilahi, saya redha persahabatan kita sampai disini sahaja. apa apa pun MAAFKAN SAYA. saya hanya manusia biasa. terimalah saya sebagai sahabat seadanya. mungkin kesilapan ini mengajar saya untuk memperbaiki kelemahan saya. runtuhkanlah kemarahan awak dengan berwudhu'. saya percaya awak sahabat kurniaan Allah buat saya. saya sayang sebuah persahabatan :"(


ikhlas dari sahabatmu, 






NADIA ZAINAL

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...