sticky post

lagu yang dimainkan di blog ini adalah lagu favourite writer tika writer dalam kegembiraan dan juga kesedihan. sesiapa yang tak senang mendengarnya, sila slow/ mute kan speaker anda. terima kasih.

scroll down for new post :)

20110221

:: SMILE ::



this was actually eraser
can u believe it?
comel comel belaka kan.


p/s belah kiri nini punya, tengah tengah yang flirty tuh saya punya and belah kiri dah tentu tentu zaara punya. comel comel..teehee


okay..actually camnih cerita yang berlaku..before this during class..three of we akan share pemadam together. pemadam kepunyaan nini sampai terbelah dua pemadam tuh. bayangkan. hee. teruk kn as student. pemadam yang tak berapa sen tu pon tak boleh beli. and finally zaara and nini outing! then dorg jumpelah such a cute eraser nih. pilih lain lain because memang tak nak sama. kot. aku tak ikut sebab aku tak ikut diorang outing 'terok ayat kau bai' and watak aku hari tuh jadi suri rumah sepenuh masa. kene masak.hee.



harap eraser yang comel nih akan berjasa dengan aku lama sikit.

okay..

bubye~

nyte readers~!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...